Jag borde vara fet

Och jag menar inte lite sådär småfet, utan riktigt äckligt smällfet. Jag insåg det idag när jag stod och bredde två knäckemackor kvart i tolv på kvällen. Två knäckemackor kanske inte skulle göra mig fet, men det är typ det nyttigaste jag ätit idag tror jag..

Jag äter konstant. Jag äter när jag är hungrig - förklarar sig självt - när jag är småsugen på något, när jag är nere, när jag är glad - man måste ju fira - och när jag är uttråkad och inte vet vad jag ska göra. A. K. A. Hela. Tiden. Oftast inte något så nyttigt som knäckemackor heller...

Måste. Göra. Något. Åt. Detta. För som min kära syster stor skulle påpeka så är jag troligen "fet på insidan"...

Måste. Dra. Mig. Till. Gymmet.

/M


Kommentarer
Postat av: amandaaaaa!

i love you for this. :)

2010-07-09 @ 07:01:47
Postat av: L

en dag kommer dagen jag har väntat på. POFF säger det och du måste rulla ner för trappen!

2010-07-09 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0