So the lion fell in love with the lamb

Det är varmt ute idag. Jag sitter inne i jeans. Om en halvtimme bär det nämligen av ner på staden. Eclipse har ju premiär ikväll, och innan dess visas både twilight och new moon. Vi ska gå på alla tre! Alla filmerna, popcorn, dricka och något att äta ingår i priset. Och som detwilight nördar jag och mina kära vänner har förvandlats till är det klart att vi åker dit. Först ska pappa bara slänga ihop en måltid som jag ska inhale innan det bär av till bussen.

See you soon Edward! /M

Kommentarer
Postat av: Moster L.



...tre filmer på en kväll...hur kändes det.?



Kul att du fortsätter skriva, Majsen...och himmelens sköönt att du är tillbaka igen..så man kan få sej en go Majakram lite då o då.

2010-06-30 @ 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0