Efter en dag i soffan

Kollar på Biggest Loser med la papa och el sis. Jag gillar Biggest Loser (inte svenska verisionen dock.. dom tränar i en lada. det säger en hel del.) Nej jag gillar den amerikanska verisionen, där tränarna faktiskt skriker åt dom. Det är underhållande. Undehållning gillas. Jag tror jag ska hämta jordnötsringar snart. Sånt passar bäst framför program för viktminskning. Absolut bäst.

Jag vet inte om jag hinner träna denna vecka. Det känns inte bra. Jag har varit otroligt duktig i ungefär tre veckor nu. Gymmat mist två gånger i veckan. Men nu går det inte på de normala tiderna.. Så vi får se. Kanske blir en soffsittarvecka. Gör kanske inte så mycket det heller.

Dags för dagens tredje kopp te?
Jag tror det. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0