Hoping it's time for a miracle

Sitter i skolan och väntar på att Grill-lektionen ska börja. När jag först såg mitt schema och det stod Grill tänkte jag "oh, ska vi grilla? så gott!" Dock visade det sig att så inte var fallet. Grill står för Grafisk Illustration. Jo, jag blev smått besviken jag också.

Imorse [läs:halv tolv] såg jag en riktigt snygg kille på bussen. Det var troligen höjdpunkten på min dag. Så optimistisk jag känner mig. Men det bevisar altså att det existerar snygga killar även i Västerås, vilket jag har varit skeptisk till i många år. Dock verkar de gömma sig rätt väl. Smått synd måste jag säga!

Nej nu är det snart dags att plocka fram serien som jag håller på att göra klart i Grill. Den ska vara klar imorgon så förhoppningsvis har den legat i mitt skåp och målat sigsjälv. Dock är jag skeptisk till det också. Men men. Maybe it's time for a miracle!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0