Jobba på lektioner?

Sitter i skolan igen. Vetenskap står på schemat. Vilket det kommer göra de närmsta fem veckorna. Jag ska skriva en vetenskaplig artikel om homosexuellas rätt till adoption. Typ. Låter fint tycker jag. Det värsta är bara att denna uppgift kommer jag aldrig kunna skriva sista kvällen.... inte bra. Det betyder nämligen att min fina studieteknik ej kommer fungera dessa fem veckor.. För första gången i denna skola måste jag därför jobba på lektionerna. Läskigt. Vi får se hur det går med det...

/M

Kommentarer
Postat av: moster Mia

Tänka sig, att studieteknikfunderingar börjar slå rot i trean på gymnasiet... det bådar gott inför universitetsstudier! Din lärarmoster blir nästan stolt, eller?

2010-10-03 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0