Tema Vetenskap

Och så var det dags för skola igen efter en helg i Olso. Olso var kallt, soligt och väldigt mysigt. Många snygga killar springer tydligen Oslo maraton. Det gillar vi. Sen går de dock i ide och stannar där tills det blir varmt igen. Tror jag ska göra samma sak. Skulle vara otroligt trevligt.

Har fått för mig att jag ska flytta till Italien. Men som min lilla storasyster så fint påpekade borde jag kanske besöka landet innan jag flyttar dit. Får bli när jag blivit rik.

Annars då? Längtar tills helgen igen! Ska visita min lilla vän i Bromma. Ska bli väldigt roligt! Förhoppningsvis kan hon laga mat. Annars kommer vi inte överleva. Ingen av oss har pengar, så vi kan inte äta ute. Men det ska bli intressant!

Snart är det dags för lektion.. Tema Vetenskap står på schemat. Har ingen aning om vad det är egentligen... vi ska skriva någon slags högskoleuppsats om nått... Låter trevligt. Hum hum. Eftersom jag missade introduktionen igår när jag var i Olso vet jag inte alls vad vi ska göra idag. Men lite överraskningar i livet är alltid kul........

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips: jobba verkligen på uppsatsen, spara papprerna hehe. Vill ha dom nu, skriver själv en rapport om grafik i tidningar nu, en akademsik rapport, den där vetenskapliga va välldigt bra föreberedelse. Allt från kg kommer typ till användning nu i mina studier

2010-09-28 @ 16:52:57
URL: http://danielabahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0