Morgonpigg

Godmorgon världen!

Här sitter jag och debaterar med migsjälv om jag ska kolla på julkalendern innan jag går till skolan.. Ska gå om tjugo minuter. Julkalendern håller på en kvart. Svårt val det där. Får debatera vidare några minuter till.

Och just eftersom jag snart ska gå är det klart att den lilla stormen just har hunnit ifatt oss här. Det har småregnat hela morgonen. Nu småregnar det inte längre. Ska bli mysigt att ge sig ut i!



Så imorse var jag en duktig student, gick upp sju för att plugga! Det gick väldigt bra att komma upp då, vilket möjligen kan ha haft något att göra med att jag gick och la mig halv nio igårkväll. Möjligen. Jag var nämligen en utomordentligt dålig student igår. Spenderade hela eftermiddagen med att kolla på Vampire Diaries.

Men nu ska det bli ändring på det! Efter matteföreläsningen idag är det jag som går och införskaffar mig oförsvarbart mycket godis och sen inte slutar plugga förrän på måndag! Tanken är ju i alla fall god.


Nämen sedär, nu är klockan halv tio! Debatterandet är över, eftersom jag inte hinner med bussen om jag kollar på julkalendern nu. Oh så fint allt fixade sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0