Time to get if off my chest

Man inser inte hur stökigt man har det förrän folk kommer hem till en. Nog för det bara va Anna och Alison som följde med mih hem på lunchen. Men när man måste ta upp betällningar på vad för slags bestick och tallrikar folk vill ha, eftersom allt (precis ALLT) är odiskat, börjar man inse att det är dags att diska. Och städa. Anna hittade damtussar på mitt skrivbord/matbord häromdagen. Det känns ju lite väl äckligt...

Så nu har jag spenderat en hel timme med att diska. Tråkigt men nödvändigt. Alison började skratta när hon såg att min badkar var fullt med disk.. Och jag måste faktiskt duscha ibland, och då blir det lite jobbigt om det är fullt med disk där.



Så, nu har jag ägnat ett helt inlägg åt att berätta hur äcklig jag är. Känns fint att få det berättat!

...


Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Vilken tur att du har badkar och inte endast dusch! Och visst är det gott med pepparkakor - många!

Ha det bra! Kram!

2011-12-01 @ 21:14:05
Postat av: L

att du är äcklig visste vi redan ;)

2011-12-01 @ 23:38:09
Postat av: Blöta Fötter - Nadja

Ursäkta Maja, men varför i hela friden låg disken i badkaret? xD haha

2011-12-03 @ 01:57:36
URL: http://blotafotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0