12.00 på redaktion 3

Det har tydligen varit ett helguppehåll här. Intressant.


Idag är det allahjärtansdag. Vet inte riktigt hur vi känner inför det. Den ska i alla fall spenderas på bästa sätt - med Annica, kollandes på tv, ätandes choklad. Så borde alla högtider spenderas. Om man nu kan kalla allahjärtansdag en högtid. Känner inte rikigt att den kvalificerar sig. Men det är ju bara min åsikt.

Klassen försöker just nu komma på vad vi ska vara på utklädningsshowen. Det går mindre bra.

Annars då? Har kommit på ett till lagförslag! - Förbjudet att lämna huset vid under tio minusgrader. Det var inte det minsta kul att vakna imorse och upptäcka att det var femton minus ute. Inte på något sätt.


Sen fick jag se soluppgången när jag satt på bussen. Det var fint. Typ. Kändes rätt eftersom det är allahjärtansdag. Humhum.


Nej nu tvingar lärarna oss att läsa. Det här inlägget blev otroligt märkligt.

Aja. Man kan inte få allt här i livet!


Kommentarer
Postat av: Eve

jag tycker om ditt lagförslag!!!!!

2011-02-14 @ 18:51:29
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0