Friday at Annicas place

Gårdagen spenderades hos min lilla vän Annica. Efter skolan det vill säga. Först hade jag ju matte och engelska. Dessa eviga mattelektioner.. Har jag nämt att matteläraren vi fått kommer från Karlstad? Hennes dialekt gör lektionerna lite intressanta i alla fall.

Jag och Annica började i alla fall vår fredag med att vara nyttiga - en jättefin salad med pasta. Men tillslut kände vi att en salad inte gör någon fredag och slängde ihop några chokladbollar. Och sen åkte vi och köpte godis.

Slutet gott allting gott. Godiset med.


Kommentarer
Postat av: annica

salad stavas med två l. så du vet!!

2011-02-05 @ 13:49:57
URL: http://annicade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0