IiiiiIiIIiIiIiiiiiiIii

Jag har en så kallad vän som heter Evelina. Denna så kallade vän har ett väldigt enormt otroligt irriterande talfel! Och för er som tycker jag är hemsk som säger att hennes talfel är irriterande kan jag meddela att det är ett medvetet talfel! Något som denna så kallade vän VÄLJER frivilligt att säga fel.

Härmed ska jag börja välja vänner efter hur de talar.

"Säger du På eller I?"
"I"
"Grattis! Du är min vän!"


Så kommer det låta!

Och oh så underbart mitt liv kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Eve

nej maja! talrätt ska det vara!

2011-02-16 @ 12:02:12
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/
Postat av: Blöta Fötter - Nadja

Jadu Maja.. Evelina är lite speciell när det kommer till sådana saker.. man vänjer sig efter drygt 2 år av vänskap med henne :)

2011-02-16 @ 21:31:42
URL: http://blotafotter.blogg.se/
Postat av: Johanna

I vilket sammanhang? :O

2011-02-20 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0