Mot evigeheten och viiidareeee

Nu är det lunch. Sedan är det dags för matte. Igen. Det känns som att jag alltid har matte. Men som tur är har de dagarna då jag hade två mattelektioner samma dag passerat. Dock för att bytas ut mot en två och en halv timmes matte på fredagsmorgnar. Hm.. Känner att det är snäppet värre faktiskt.

Sedan då? då? då? undrar ni, eftersom ni är så amazingly intresserade av mitt schema!

Jo, mina små barn, det ska jag berätta.

Sedan står isvak på schemat! Men ni kan vara lugna. Jag planerar att hålla mig på torra land. Ingen kan få mig att frivilligt hoppa i en isvak. Jag badar inte om det är under 20 grader. Inte ens då stannar jag länge i vattnet. SÅ nej, inget isvaksihoppande för mig. Men jag känner att det kan bli ganska underhållande att se andra göra det!

Tror faktiskt jag kommer bli kall nog av att står ute i tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0