Tiiime toooo sayy goodbyeee

Helojsan mina tio trogna fans!
(varav jag troligen är typ två stycken själv..)



Idag börjar jag tolv.

Vilket gillas!

Det tråkiga är bara att jag gått runt och trott att det är torsdag. Vilket det inte är. Mycket på grund av att jag är ledig på torsdagar, och jag som sagt idag börjar tolv. Men det hindrar inte min hjärna från att tro att det imorgon är fredag. Vilket gör mig ständigt deprimerad när jag kommer på att det är onsdag imorgon.

Komplicerat det där.

Snart ska jag fortsätta med mitt projektarbete, och sedan är det tid för att återvända till att skriva djupa saker om migsjälv. Jag hoppas på att vi ska få slippa återsamlingen, och på det sättet få sluta innan fyra.

Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0