Torsdagshandling

Godkväll kära fana.

Jag har varit och handlat. På coopis. Med min mor och den lilla saken de kallar min syster. Vi gick där glada, hand i hand, och sjöng lite fint. Eller inte. Men jag blev tilldelad uppgiften att hämta bröd. Fanns dock inget gott alls! Så det blev inget.

Men sen.

När jag skulle hitta tillbaka, blev det smått problem. De hade ju vandrat vidare. Och de har flyttat om typ allt i hela butiken! Det gick inte ens att gå vår vanliga lilla vandring! Hur hittar man då någon?!

Som tur var hittades mami runt nästa hörn. Runt det första faktiskt. Så jag hann inte springa runt i panik, gråta och allt sånt som annars brukar hända.

Kunde ha blivit lite smått pinsamt att behöva fråga någon om de kunde ropa ut i högtalarna efter min mamma.....

Kommentarer
Postat av: Mami

Men stackars lilla du....förstod inte att du gått vilse. Du kan ju sitta i kundvagnen nästa gång! Eller så kan du köra mig!

2011-02-04 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0