Dags att bli aktiv här igen?

Jag har på senaste tiden fått stora problem med alla lösenord. Jag trodde det skulle hjälpa när jag hade samma på de flesta ställen, men icke! Jag blandar fortfarande ihop allt. Inte blir det bättre av att skoldatorn tvingar mig att byta lösen stup i kvarten heller.......

Det måste vara åldern. Det enda jag kan komma på som kan vara orsaken.

Det är också det enda som är bra med att bli så pass gammal som jag blir - man kan skylla saker på åldern. (om man bortser från systemet då, men jag väljer att ge det en värdig andraplats på listan över saker som är bra med att fylla tjugo)

Jag planerar att skylla på det hela tiden när jag inte längre är tonåring!
Känner att det inte är annat än rättvist.

(dock är det 188 dagar kvar tills dess... undrar om allt detta glömmande och ihop blandande är bevis för tidig minnesförlust?!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0