Friday I'm in love

Sitter i skolan, igen, och har inget att göra, igen. Det har varit ett återkommande tema under mina snart tre år på denna skola. Men nu har vi ju i alla fall laptops. Undrar vad jag gjorde förr i tiden mellan lektionerna?

Snart har jag dock engelska. Då kommer jag verkligen ha något att göra. För mycket till och med. Men jag är strikt emot att jobba på något om det inte är typ panik att få det klart. Och den engelska uppsatsen ska inte vara klar förrän vecka fem. Så det är gooott om tid kvar! Hela två veckor.

Idag är jag lycklig. Det är fredag PLUS att jag slutar elva. Sedan ska jag hem och göra något jag annars gör alltför sällan - kolla på tv.

....................he he he

Men nu är det dags att dra sig mot engelskasalen.

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: jooe

vi brukade fika och dricka kaffe eftersom alla datorer var upptagna :P

2011-01-21 @ 15:19:28
URL: http://snigelpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0