Sovmorgon till mig!

Imorgon är Matte C-lektionerna inställda. Tro inte jag klagar på detta - nej nej, jag har hoppat runt och dansat i lycka över detta. Jag kan nämligen sova till åtta imorgon nu! Och sova tycker jag om.

Meen. Jag har inte gjort matteprovet som alla de andra gjorde innan jul! Vilket var förra året. Och med matteläraren sjuk i veckor hinner jag inte boka in när jag ska göra detta prov.

Och vad betyder detta?


Jo.

Kunskaperna jag hade innan lovet seglar längre och längre bak i mitt huvud. Om de ens finns kvar där inne alls längre.

Jag längtar inte tills jag måste åter-lära hela kapitel 1.


Tror min kära f.d. NVare till vän, Annica, ska få agera lärare. Det kommer hon älska.

Kommentarer
Postat av: Blöta Fötter - Nadja Ekholm

Stackars lilla MajaBaja :(:(:( <3 Du får gå på extramatten med mig på måndag :D:D:D lyyycka!

2011-01-19 @ 11:32:59
URL: http://blotafotter.blogg.se/
Postat av: Annicat

JAAAA men absolut!! Ställer hjärna upp! hehe hjärna...hehe..fattaru.. hehe.. so funny.

2011-01-19 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0