Uppe med tuppen

Nu sitter jag här tio i tio på morgonen. Igår kickade jag ut Annica vid lite över ett. Kanske till och med halv två. Så vad gör jag uppe vid denna tid? Undrar nästan samma sak..

Men, det är så att både min och Annicas träningsvärk börjar försvinna. Så vi måste skaffa ny.

Och folkskygg som jag är, och morgonpigg som Annica är, så var det såklart jag som förlorade när vi skulle bestämma tid för träning idag. Halv elva.

Usch nej, tiden går fortare än jag trodde. Jag måste hinna byta kläder (även fast jag kanske skulle kunna träna i pyjamas utan att någon märkte något.. eller jo, min byxor skulle inte passa in. De har nämligen blivit utsedda till världens fulaste byxor av min käre kusin Carl.)

Plus att jag måste förtära något som ger mig energi.


Tá táa!

Kommentarer
Postat av: annica

Jag håller med Carl! Dessa byxor i kombination med din folkskygghet är inge bra. Du tyckte det bara var skönt att kliva upp och komma igång med dagen!

2011-01-23 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0