Because you had a bad day

Min måndagsmorgon börjar med projektarbete fram till lunch. Det är inte en bra idé. Min självdiciplin är som sämst på måndagsmorgnar. Bara det faktum att jag skriver här just nu vittnar om det.
Jag är en dålig människa.

När jag vaknade imorse hade jag panik. Det var en väldigt underlig upplevelse. Jag hade nämligen vaknat till typ en timme innan klockan skulle ringa, och efter det var jag övertygad om att jag var försenad. Men jag kunde inte vakna. Så jag låg och sov, i panik.. på något sätt. Samtidigt visste jag att klockan inte hade ringt än.

Som sagt, en underlig upplevelse.

Hela morgonen var jag också arg. Och så börjar skoldagen med projektarbete. Denna dag känns lovande. Hm.

Gå i ide låter som en bättre och bättre idé hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0