When you float like a cannonball

Jag ligger just nu i soffan i källaren och funderar över om det är möjligt för mig att gå i ide. Jag skulle vilja testa.

Kände just att det luktar rök här inne, vilket är mycket märkligt eftersom ingen i denna familj röker. Vad jag vet. Skulle vara den lilla katten i så fall. Hon luktar rök ibland när hon kommer in och jag misstänker starkt att hon har börjat revolta mot mig genom att smygröka. Måste nog ta ett snack med henne någon dag.

Dock är inte katten någonstans i närheten av mig just nu. Vilket betyder att det måste brinna. Dock orkar jag inte förflytta mig ifrån soffan och undersöka detta. Får helt enkelt vänta tills brandvarnaren börjar pipa.

Fast jag tror inte det finns någon på detta plan.

Hm.

Får vänta tills jag ser några lågor helt enkelt.

Men nu luktar det inte längre rök.
Mystiskt.

Kommentarer
Postat av: L

måste säga att det här var det fulaste inlägg jag läst på länge! tack för att du är så förståndshandikappad majs! det gjorde min kväll. att känna att det finns nån där ute som alla hästar inte heller är hemma hos!

2011-01-23 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0