100 dagar kvar

Så för alla som inte går i trean på gymnasiet i Västerås kan jag meddela att det idag (igår? beror på hur man ser det...) är exakt hundra dagar till studenten! Inte en dag för tidigt om jag får säga vad jag tycker..


Självfallet stod därför 100dagarsfesten på schemat för kvällen. Klockan är nu ett och jag är redan hemma. Säger ju en hel del bara det.

Och nu tänker såklart ni: Så Maja, som 91a, vad är dina spontana känslor om kvällen? Och i er ära, kära läsare, har jag skrivit ihop en lista.

- Vad jag har misstänkt länge är nu officiellt; 91or är sjukt mycket snyggare än 92or.
- Det finns för många 92or.. speciellt som ville stå exakt där jag stod.
- "och så finns det dom som har, flera hundra dagar kvar"... visst. det är kul att skrika i kör. Men känns det inte lite onödigt att skrika just den ramsan när exakt alla i den lokalen har just hundra dagar kvar? Är inte själva meningen med den ramsan att få andra att tycka att de har långt kvar till studenten?
- "WHAT?! Är den 92a?! Jag trodde den var typ 13år..."

Hm.. jo det var nog allt. Får se om en natts sömn får mig att komma på något mer.


Men om jag nu är tvungen att festa med någon klass 92or, är det klart att jag väljer KG! Vilka är bättre på att parta än vi? Och det är trots allt denna klass som är den enda klassen jag någonsin (peppar, peppar, ta i trä) kommer ta studenten tillsammans med.

Tvinga mig bara inte att festa alltför ofta tillsammans med andra 92or så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0