En liten liten överraskning

Vaknade imorse troendes att detta skulle bli en sjukligt lång dag. Först skola till tre, för att sedan börja jobba klockan fyra.



Märkte ni hur fint jag smög in den bomben?

JAG SKA JOBBA IDAG!

McDonald's har äntligen hört av sig och idag är min första dag som arbetande kvinna! Klockan fyra ska jag infinna mig på restaurangen! Sjukt läskigt men jag längtar endå lite smått fram till dess. Ska faktiskt bli ganska kul!



Och nu när jag precis avklarat mitt matteprov, som faktiskt gick bra, fick jag veta att jag slutar nu!
 
Jabbadabbadoooo!

Jag som trodde jag skulle få jobba hungrig och trött. Men inte! Nu ska jag hem och äta och vila. Kanske plugga lite också.


Men det är ett stort kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0