I väntan på Annica, som vanligt

Nu väntar jag på en liten seg Annica. Undrar hur mycket tid jag spenderat på att vänta på henne i mitt liv. Jag lovar det skulle bli typ två veckor om man la ihop all tid. Hon är liksom den enda personen jag känner som tar en timme på sig att borsta tänderna.

Men jag gillar henne i alla fall.

Kvällens plan är att mobba melodifestivalen. Men vi får se hur det blir med det. Andra chansen måste vara typ det onödigaste som finns. Kanske kan jag få henne att kolla på typ Harry Potter med mig. Kom ju då inte så långt i mitt maraton häromdagen.


Nu ska jag fixa en kopp te. Måste försöka bota halsontet jag vaknade med imorse.

Kommentarer
Postat av: annica

jag var inte seg!! inte den här gången.

2011-03-08 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0