Och så var det måndag igen..

Måndag betyder matte heeeela förmiddagen. Vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde förra veckan. Det var så att vi gjorde G-delen av provet på måndagen, vilket jag hade varit ganska så förberedd inför, och sedan VG/MVG-delen på onsdagen, vilket jag totalt hade glömt att vi skulle ha. Därav inget pluggande.

Men.

När vi idag fick tillbaka proven hade jag fått jättebra på vg/mvg-delen, som jag tyckte var jättesvår. G-delen däremot hade inte gått bra alls.

Det är jag smått förvirrad över...

Tillsammans blev det i alla fall ett mvg-, som jag är väldigt nöjd med. Men jag förstår inte vad som hände på g-delen... man tycker väl att jag borde kunna grunderna ifall jag fick bra på den andra delen sen?


Life is mysterious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0