På soff-fronten litet nytt

               

Detta är jag i denna sekund. Frisyren har jag jobbat länge på. Dock är jag inte riktigt lika döende som det verkar.  Framförallt inte lika vit som kudden! Förutom en liten huvudvärk och hostan är jag så gott som ny! Ungefär. I alla fall när jag tagit nässpray. Det är en underbar uppfinning det!

Annars då? Överlevde mattelektionen idag. Det kallar jag success.


Och jag har fått min STUDENTMÖSSA!!

Den är ypperligt fin måste jag säga! Nu krävs bara en klänning. Och skor. Och en frisyr.. Sen har jag så gott som tagit studenten!


Men för stunden tror jag det är dags att leta reda på en ipren.

Tá taáaaaa

Kommentarer
Postat av: annica

gillar bilden, skarpt! du ser ut som en seriefigur. hehe

2011-03-12 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0