Parentesfri dag

Nej nu får det vara slut på mitt pengatjatande. Hade en liten svacka där bara.

Acceptera. Move on.



Idag är mina parenteser borta - mamma jobbar kväll och pappa på tjänsteresa. Parentesfritt = tvrummet på mellanvåningen för mig själv! Greit.

Kvällen har därför spenderats på bästa sätt: Pizza, cola, choklad och Harry Potter. Kände för ett litet Pottermaraton, men eftersom vi inte har första filmen (vem har endast de fyra mittersta filmerna i en serie?! Vi tydligen..) och jag inte kommer orka se mer än en film, blir troligen endast andra filmen sedd.

Annars då? Jag har spenderat förmiddagen med att tvinga min lillasyster att kolla på konstiga serier som Stargate och Legend of the Seeker. Alltid lika kul!

Jag har också haft ont i ryggen hela dagen. Och jag har upptäckt att det troligen är träningsvärk från igår.. Men ont gör det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0