Soon kommer förfäderna och ska bli utfodrade

Tydligen har jag gått runt med lock för öronen. För när jag jäspar så sprakar det och plötsligt blir papis musik mycket högre än den var innan. Vilket är lite smått jobbigt.

Det är också jobbigt för att sprakarna gör ont. Och det sprakar mer än bara en gång. Så jag måste ha gått runt med många lock på varje öra. Jobbigt, jobbigt. 


Annars då? (min nya favoritfråga btw)

Jag har slavat i köket. Slavdrivaren heter Lisa och har nyss blivit hela 22 år gammal. Hon ska skaffa sig rullator och glasögon nu. Det sistnämnda är till och med sant.

Chokladtårta och frozen cheesecake är det jag slavat över. Nu är det dock klarrt! Finallyyy.



Men nu måste jag tydligen göra sallad också...

Over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0