Uppdatering from da couch

Min andra dag i soffan närmar sig sitt slut.

Eller är det tredje?



Hm. Nu blev jag osäker.

Vad gjorde jag i söndags?!


Har jag tappat bort en dag? Läskigt.



Men i alla fall.. imorgon börjar skolan igen. Vet ännu inte om det blir soffan eller skolan som vinner kampen om mig. Det får vi se. Kan bli en spännande kamp!

Annars? Annica har lovat att dela med sig av sina riskakor nästa gång jag kommer hem till henne. Spontant vill jag ju då bara rusa över dit på en gång. Men sen kom jag på att det är långt dit. Eller kanske inte direkt långt. Men jag orkar knappt gå till köket.. så nej.

Den som väntar på nått gott.. blablabla

Kommentarer
Postat av: Anonym

här skriver du ett långt inlägg på min dag, och nämner inte ens mig! vad är det för stil, va?

2011-03-09 @ 07:50:34
Postat av: annica

varför skriver du alltid om mig? har du inga andra vänner? hehehe. och riskakor är inte SÅ gott. det är nödmat. :)

2011-03-09 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0