Sushifunderingar

Min lilla katt försöker få loss en spik som sitter fast i väggen och jag funderar på att låta Annica klippa min lugg.

Känner att jag möjligen kan få ångra det sistnämnda.


Vi pratar också om att göra sushi till lunch imorgon. Hon ska trotsa min förkylning och vi ska ha gemensam lunch. Fast jag tror vi kommer skippa sushin.. Känns som ett säkert sätt att gå magsjuka och jag känner att min förkylning inte behöver besök av mr magsjuka också.

Nej det får nog vänta. Typ tills en av oss utbildar oss till sushi-kock.

Mina pengar är på Annica.

Hon ville ju i alla fall bli kock en gång i tiden. 




        

                och nej, jag har inga andra vänner...... undrar varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0