Meet Matsui



Låt mig presentera Matsui - the vacuum cleaner! Vi har idag träffats för första gången och han har redan flyttat in hos mig. Vi trivs väldigt bra tillsammans. Dock har han inte börjat jobba än. Det får istället bli imorgon, eller eventuellt på fredag.

Jag och Matsui har varit på dubbeldate med Annica och hennes nya. Det var mycket trevligt. Sedan åkte vi alla också buss tillsammans, innan Matsui och den andre var tvugna att säga adjö. Lite smått sorgligt, men han blev snart glad igen.

Nu ska vi kolla på tv och sedan ska jag bädda ner honom i hans säng i garderoben!

Kommentarer
Postat av: Annica

Den borde definitivt få träffa min Matsui-micro!! Tror de kommer komma bra överrens :)

2011-09-14 @ 23:32:28
Postat av: Blöta Fötter - Nadja

Söta ni är tillsammans! :D Hoppas ni får en finfin framtid tillsammans :D haha



Saknar dig Maja :( <3

2011-09-14 @ 23:49:39
URL: http://blotafotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0