Mr Headache




Här sitter jag och min huvudvärk. På något sätt känns det som att halsduken på huvudet hjälper. Troligen gör den dock inte det. Men vi kan väl leka att den gör det? Om någon timme ska jag ta en ipren igen. Borde kanske skaffa mig alvedon och varva med.. För skoldagen idag var inte överdrivet underhållande.


Och för er uppmärksamma läsare (eller bara de som är läskigt medvetna om vad jag har i garderoben) kan jag meddela att jag har en ny tröja på mig! En gul. Den är jättefin. Jag tycker om gult. Känner att det ska bli min nya favoritfärg. Det är så gult och soligt och fint!


Kommentarer
Postat av: Alex

Äntligen någon som förstår att gult är bäst!

2011-09-20 @ 22:10:55
URL: http://alexdesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0