Oh hello Mr Cold, I've been waiting for you

Förkylningen har kommit ikapp mig! Attans. Ska bara försöka överleva resten av veckan så kan jag kollapsa i helgen har jag tänkt! Denna helg har jag nämlingen ingenting inbokat, så sömn känns väldigt lockande.

Snart är det dags för mig att bege mig till Willys. Där ska jag träffa Annica. Har nämligen blivit inbjuden för att laga mat och umgås tonight. Utan att jag ens behövde bjuda in migsjälv! Det tar sig sa mordbrännarn.

....En mening jag faktiskt snott från nyss nämnda kvinna. Jaja, lite får hon väl tåla!



Nu ska jag ta en ipren och bli en ny människa!


Kommentarer
Postat av: Papsi

Krya på dig.

"Det tar sig så mordbrännaren när han försökte släcka med fotogen" tror jag att hela harangen är.

2011-09-27 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0