Pluggeliplugg med Anuschca!



Här sitter jag och väntar på maten! Hemmafru-Annica är i farten med att koka pasta och steka korv. Nyss har vi pluggat. Vi gav oss en timme och sen var det dags för matlagning.

Förra veckan kändes det som att jag var i bra fas med allt plugg.. nu känns det direkt som att jag kommit efter bara för en ny vecka börjat. Ny vecka = ny kunskap. Typ. Men imorgon har jag två plugg-pass på två timmar var, så då ska jag förhoppningsvis komma någonvart igen!

På torsdagskväll kommer jag hem för helgen! Tågresan har jag planerat att ägna åt plugg. Vi får se hur det kommer gå... just nu känns det mer som att jag kommer somna. Men den som lever får se!


Håll ut Bebis! Snart kommer jag och gosar sönder dig!


Kommentarer
Postat av: Annica

Alltså hållningen.............

2011-09-06 @ 21:29:19
Postat av: L

gillar att korvstekaren ser så oengagerad (stavning?) ut. Lalala här står jag och steker korv..

2011-09-08 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0