Sometimes the sun is shining

Igår påväg till gymmet höll Katia på att putta ner mig i ett dike med cykeln. När jag hoppade av nöjde hon sig dock med att kasta grus i munnen på mig. Som tur är verkar hon ha gett sig av nu, och idag var det till och med blå himmel och sol!

Jag och Anna var otroligt produktiva idag efter skolan! Vi räknade både matte och fysik i tre timmar! Så duktigt, så duktigt. Dock låter det bättre än vad det var.. De flesta talen kom vi fram till att det var fel i facit, och ett fanns det inget svar på. Men så kan det ju också vara ibland. Lösning saknas är vårat favoritsvar.

Men nu ska jag riva morötter! Har velat göra det i flera dagar nu. Och imorgon väntar städning och sedan finbesök av självaste lillasystern! Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0