Träning och övernattning

Sitter i mitt numera kala rum och hostar. Kalheten beror på att det imorgonbitti kommer gubbar hit som ska byta mitt golv, och jag har tagit bort saker som kan ramla ner och gå sönder medan de flyttar runt möblerna. Vilket blev typ allt..

Hostan däremot beror på en stundande sjukdom. Har inte tid att bli sjuk, men eftersom alla andra är det kände jag att jag också måste bli sjuk. Eller nått liknande.


Jag och min packade väska ska bege oss till Annica snart. Ska sova när inatt så jag slipper släppa in golvgubbar vid åtta när jag börjar halv elva. Vi ska nog träna. Fast för mig blir det troligen en mes-träning. Har hört att det är farligt att träna när man är sjuk. Och eftersom jag är halvsjuk får jag helt enkelt halvträna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0