Back in Götet igen

Och så var jag tillbaka i Götet. Två veckor i Vässan har gått superfort - och det har känts (hur stavas det ordet egentligen?!) som en evighet. Det känns ungefär som en livstid sen som jag senast va här. Får se om jag imorgon kommer ihåg hur man gör när man ska ta sig till skolan. Finns en risk att jag inte minns.

Idag har jag pluggat teori, handlat mat till mitt tomma kylskåp, gått en timmes promenad med Annica och ätit årets första Daimstrut! I och med att jag berättade det så låter det som om jag varit otrolgit produktiv idag. Men jag kan meddela att all tid däremellan har spenderats framför tvn. Såklart.

Man vill ju inte råka bli alltför produktiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0