Lycklig dag

Idag har jag mer eller mindre levt på cola och Ben & Jerry's! Varför? För att jag klarade körkortsteorin! Då känner jag personligen att man är värd overprized glass och en slappdag. 61 av 65 poäng lyckades jag knåpa ihop, vilket jag är mycket stolt över!


Imorgon börjar dock pluggandet inför fysiktentan. Den ligger två veckor bort.. men om man som jag, rååkat att inte plugga fysik alls än denna period (vi kan skylla på all teoriplugg som kommit emellan), känner jag att man troligen kan behöva all tid som finns kvar.

Men sedan på kvällen är det pizza och Soran som gäller! Med Annica ofc. Vilket jag ser mycket fram emot. Det var länge sedan vi beställde vår parma-pizza på Mossens Pizzeria. Och jag hoppas att Soran kan få mig glömma bort nervositeten inför den stundande uppkörningen.....

Åtminstone för en timme eller så!



Jag och min söta lilla trådlösa datamus jag införskaffat mig!
Nu slipper jag gå upp ur sängen när jag ska byta film på datorn! hehe


Och så en bild från när jag satt modell häromdagen:

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Grattis till de höga teoripoängen! Lycka till med fysikläsningen! Det var brfa att du unnade dej litet "lyx". Stor kram från oss.

2012-04-21 @ 22:38:00
Postat av: L

HAHAH! du behover ju inte plugga pa chalmers! du har jo modellandet i blodet. snyggaste bilden jag sett!

2012-05-02 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0