Finally lite progress

Eftersom jag idag inte har några föreläsningar förrän klockan 13:15, passade jag idag på att boka in en körlektion 08:30. Tänkte att det skulle sitta fint då jag är en så enormt morgonpigg varelse! ....

Gubben som jag haft som lärare tycker visst inte om folk som tar långa uppehåll i sitt körande. Så jag har fått en ny lärare! En BRA lärare. Och det känns otroligt skönt att slippa gubben!



Vi gick igenom lite saker som jag och gubben har gått igenom flera gånger - och han godkände mig på alla! Så nästa gång ska vi ge oss ut på motorvägen igen, och förhoppnigsvis tycker han inte att jag är lika dålig som gubben tyckte att jag var.

Äntligen känns det som att det faktiskt går framåt med körningen. Äntligen kanske jag faktiskt kan få ett körkort någon gång! WIIE!

Kommentarer
Postat av: Papsi

Kul att det går framåt....

2012-02-03 @ 10:13:27
Postat av: Anonym

Det är bra att det går framåt - utom när du ska backa. God fortsättning. Kram!

2012-02-03 @ 12:01:38
Postat av: farmor och farfar

Det var vi som skrev: Det är bra ...

2012-02-03 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0