Fotosyntes och coola grunkor

Och så var det onsdagskväll. Tiden går fort ibland.

Dagen har spenderats med en kemilab 13:30-16:30. Det känns alltid konstigt när någon faktiskt låter mig göra sånna saker! Denna lab handlade dock mest om att pipettrera olika lösningar fram och tillbaka. Det handlade om fotosyntes. Fast vad som egentligen hände i provrören har jag ingen aning om. Men vi fick använda rikgit coola maskiner och grunkor! Känner mig verkligen som en bra kemist.


På fredag är det jag som återvänder till lilla Vässan! Har föreläsningsuppehåll i en vecka, så att dom som har omtentor har chans att plugga ikapp, så det betyder att jag får lov! Ett plugglov dock. Mitt mål är att lära mig all ellära. Och matte.

Det är bra att sätta höga mål har jag hört.

Kommentarer
Postat av: hej

det heter faktiskt pipettera!!1!11!111 =(=(=(=(((

//kth stydent

2012-02-16 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0