Sjukdag

Jag har en sjukdag idag. Jag är förkyld och jättetrött på allt som har med pluggande att göra, så jag bestämde mig för att spendera dagen i min säng. Två veckor framåt har jag nämligen ingen tid alls att vara sjuk, så jag tänkte passa på när jag ändå hade tid.

Dock fick jag gå upp tidigt imorse för att ta mig till en obligatorisk fysiklab. Nu är jag i alla fall godkänd på alla fysiklabar vi kommer att ha! Så det var faktiskt värt att ta sig dit.

Men nu ska jag fortsätta att njuta av min sjukdag.

Risgrynsgröt och Trassel väntar!

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Grattis till den godkända fysiken! Hoppas att du vilar så att din egen fysik också blir bra! Att inta sängläge och att dricka mycket vatten är nyttigt!God fortsättning. Kram!

2012-02-24 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0