Tillbaka i Göteborg

Det är tre plusgrader ute och jag kunde lyckligt ta mig både till och från skolan utan mössa! Sådant gillar jag starkt. Att sen Lisa meddelade att dom snarare har 34 plusgrader i thailand försöker jag att inte ta till mig.

Så nu när jag är tillbaka har jag tänkt försökt ta tag i mitt sockerberoende. Vilket är mycket svårt eftersom jag så ofta tycker synd om migsjälv.. och då måste sörja med choklad. Eller ibland fira. Men jag ska försöka få bukt med det litegranna innan tentaveckan. Då kommer det gå utför igen..

Borde nog egentligen vänta med det tills efter tentorna...

Efter jag firat att de är över.


Kommentarer
Postat av: Moster L.



Hej sötMaja....Dagens tips: om sötsuget bliver dej för starkt, så ta dej en grundlig titt i spegeln så får du genast i dej en stor dos av den varan.



ps. tipsaren är en utbildad estet, vilket borde ge detta tips en extra tyngd..! ...!



2012-02-21 @ 15:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0