Snart en liten promenad på isen

Jag har bjudit in mig själv till Annica på köttbullar med brunsås, så jag ska bege mig dit snart. Numera måste jag gå hem till henne. Att ta cykeln skulle vara livsfarligt. Göteborg gillar is. Så är det bara.



Igår fick jag reda på att vi tydligen har en inlämningsuppgift i kemi. Som ska vara inne senast söndag. Sånt är alltid kul! Jag, Anna och Alison ska placera oss på bibblan imorgon för att skriva den. Men först ska vi få en liten sovmorgon. Vi känner oss värda en sån.
Varför är oklart.


Förresten kan jag glatt meddela att jag fick en femma på mattetentan jag hade efter jul! Dock var inte det någon speciell överraskning - eftersom det bara var tre frågor. Men man kan ju bli glad i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Papsi (för tillfället i Malmö)

Halka lugnt.....

Grattis till resultatet på mattetentan.

2012-01-26 @ 21:37:50
Postat av: farmor och farfar

Take it isigt! Grattis, grattis! Tänk vad du kan! Kram!

2012-01-27 @ 12:33:07
Postat av: Mami

Vad du är bra Majsen! Så skönt att slippa tenta om.

Puss

2012-01-27 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0