Vardagligt liksom

Annica ligger uppkrullad i fotändan på min säng och fyller på lypsyl. Som vanligt. Det sistnämnda i alla fall. Luften tog för några timmar sedan slut här inne.

Jag vaknade sjuk imorse. Näsan både rinner, kliar och nyser. Och huvudet ska vi inte ens tala om. Men Annica är en dålig vän och vägrar att tycka synd om mig. Så nu är det synd om mig på mer än ett sätt.


För några timmar sedan - ungefär i samma veva som luften tog slut - höll jag (och Annica tror jag...) på att dö av varsin hjärtattack. Någon idiot slängde en snöboll jättehårt rakt på mitt fönster!
Funderar fortfarande på om jag har några fiender som vill få mig dödad..


Nu kollar vi på Day After Tomorrow och är säkra på att Annica kommer frysa ihjäl på hemvägen.

Såndär vardasmat ni vet.


Kommentarer
Postat av: Moster



..tycker det låter som en mycket God vän..som ligger ihoprullad i fotänden på din säng när du är som en snörvlande smittohärd ..!



Kram på dej sötMajs.

2012-01-22 @ 01:19:18
Postat av: Annica

Håller med din moster!! Gillar förövrigt att du nämner mitt namn fyra gånger. Bevisar att jag är hela ditt liv, mouhahahahaahaaaaaaaa!!!!!11111

2012-01-22 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0