En veckas försenade nyheter

Idag är jag glad. För idag, bara en vecka sent, har vi fått reda på tentaresultatet - och jag klarade den!
 

Har haft lite funderingar på om jag verkligen kan det här med att plugga.. Med en lärare som är jättesmart och inte har en gnutta pedagogik i kroppen, som tycker att allt är "uppenbart", och matte som vi aldrig förut sett något liknande av. Det är inte alltid så lätt då. I såna fall blir man väldigt lycklig när det bevisas att man kanske faktiskt kan lyckas även fast man knappt fattar nått alls!
 
Nu har jag fått den lilla självförtroendeboosten jag tror jag behövde för att orka med att tentaplugga igen.

Kommentarer
Postat av: Papsi

Bra jobbat Maja

2012-11-23 @ 19:06:31
Postat av: farmor och farfar

Grattis Maja! Är man begåvad så är man. Dessutom är det bra att använda sin begåvning. Vi ser fram emot att snart få träffa dej. Kram.

2012-11-24 @ 17:22:58
Postat av: Matte-moster

Grattis Maja! Du går snart om mig!!

2012-11-25 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0