Tillfällig livssvacka

Jag befinner mig i en tillfällig livssvacka. Varför det har varit lite tyst här på sista tiden. Jag cyklar till skolan i mörker - och cyklar hem från skolan i mörker.

Snart kommer det dock hända mer! Eller en gång i alla fall.. Den 1a december ska jag flytta. Vilket det tydligen snart bara är en vecka kvar till! Då kommer min lilla familj hit, vilket ska bli mycket trevligt. Pappa ska få bära saker och mamma ska få flyttstäda och Ida sova med mig i nya lägenheten! Här har vi inga könsroller.

Efter det blir det begravning och tentaplugg. Kommer då kanske inte bli världens roligaste tid.. Men jag och mina vänner ska ta oss tid att julpyssla och glöggmysa och julklappsshoppa också. Så jag ska nog överleva fram till jul också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0