Lägenhetsnyhet

Och vips har jag blivit med ny lägenhet!
 
I slutet av november/början av december är det jag som tar mitt pick och pack och flyttar till en liten etta! 24kvm med kokvrå, klädkammare och nyrenoverat badrum. Mest taggad är jag inför att få ett kök of my own! Ser väldigt ifram emot att flytta in i skåpen och börja laga mat.
 
Först ska jag bara fixa massa saker.. som att adressändra, anmäla till försäkringngskassan så bostadsbidraget ändras, säga upp min nuvarande lägenhet och komma överens med den nuvranade hyresgästen om när jag ska få tillträde.
 
Egentligen får jag tillträde den 1a december, men jag skulle gärna komma in innan så jag slipper dubbel hyra.. Måste bara vänta och se när han bestämmer sig för att flytta ut först.

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Stort grattis! Och var i Göteborg ligger denna pärla? Kram!

2012-10-10 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0