Utklädnadstema

Sitter och funderar på utklädnad. Såhär på högskolan har ju alla återvänt till barndomen, och 99% av alla sittningar och fester kommer med ett utklädnadstema. I lördags var temat priater - vilket var väldigt enkelt att köra på, men nu på lördag har dom visst tänkt att vi måste tänka lite hårdare..
 
Döda kändisar du önskar levde eller levande kändisar du önskar var döda. Ehm.. Min fantasi är helt utslagen. Vi pratade i skolan om Heath Ledger idag, och han är nu den enda jag kah komma på att man kan klä ut sig till! Och det känns ganska omöjligt. Jag antar att vi får spendera morgondagens pluggtid med att diskutera detta.
 
Idag diskuterades klädseln som jag verkligen, verkligen vill ha till min soffa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0