Halsont och sommardrömmar

Sitter nu och har ont i halsen för sjätte dagen i rad. Imorse fick jag den underbara surprisen att även halsmandlarna gjorde ont. Som jag hade längtat. Dagen har därför spenderats i min säng - mestadels hel- eller halvsovandes kollade på tv.
 
Såg på nyheterna - två gånger på två timmar - att det imorgon (eller när det nu var) ska snöa i norrland. Vilket fick mig utsökt att tänka på sommaren. Och jag drömde mig iväg lite..
 
 
 
Skulle det inte vara underbart? I juni. Om ändå boende ingick i det priset..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh snälla! kan vi inte åka till new york? jag måste börja spela på lotto!

2012-09-26 @ 22:33:41
Postat av: Papsi

Två personer kan åka t.o.r. New York för drygt 8.000 SEK inkl. hotell. Kolla på Expedia.se

2012-09-28 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0